ΓΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ
+30 2531 1 31343

Πολιτική Επιστροφών

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της αγοράς του. Σε αυτή την περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να είναι σφραγισμένο και να μην έχει παραβιαστεί η εργοστασιακή του συσκευασία καθώς και να συνοδεύεται από το αντίστοιχο παραστατικό (Απ. Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ). Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής & αντικαταβολής που καταβλήθηκαν κατά την παραγγελία του προϊόντος δεν είναι δυνατό να επιστραφούν.


Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.


Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.


Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία DOA) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική DOA του εκάστοτε κατασκευαστή, η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση του πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από το φυσικό μας κατάστημα, είτε με αποστολή αυτού/αυτών με εταιρεία ταχυμεταφορών στην έδρα της Εταιρείας. Οι επιστροφές με ταχυδρομείο δεν είναι εφικτή.


Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.


Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την Εταιρεία, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο με μεταφορικά έξοδα της εταιρείας, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.


Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.


Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος που βρίσκεται στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης ακολουθείτε η διαδικασία του RMA στον κατασκευαστή. Ο χρόνος που απαιτείται για τη διαδικασία του RMA είναι περίπου ενάμιση μήνας. Τα μεταφορικά έξοδα τόσο της αποστολής όσο και της επιστροφής του ελαττωματικού είδους από και προς την εταιρεία μας επιβαρύνουν τον πελάτη.


Ο έλεγχος του ελαττωματικού προϊόντος από την εταιρεία μας έχει χρέωση 20 ευρώ + το ΦΠΑ στις περιπτώσεις που αποδειχτεί ότι προϊόν είναι πλήρως λειτουργικό. Αν το προϊόν είναι όντως ελαττωματικό δεν υπάρχει καμία χρέωση.


Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα η εταιρεία οφείλει με δικά της μεταφορικά έξοδα να διορθώσει το σωστό είδος ή ποσότητα.



Λοιποί Όροι Επιστροφών & Εξαιρέσεις:

Παραγγελίες τηλεφωνικές ή ηλεκτρονικές που περιέχουν άμεσα διαθέσιμα είδη και ΔΕΝ έχουν εξοφληθεί, μπορούν να δεσμευτούν μόνο για την τρέχουσα ημερομηνία.


Οι παραγγελίες για τις οποίες ο πελάτης έχει ενημερωθεί για την παραλαβή/αποστολή τους και δεν έχει ανταποκριθεί, θα παραμένουν ενεργές για τις επόμενες 2 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας των ημερών θα ακυρώνονται αυτόματα από το σύστημα μας.


Σε περιπτώσεις προϊόντων που παραγγέλλονται κατόπιν αιτήσεως του πελάτη, μπορεί να ζητηθεί προκαταβολή ή και ολική εξόφληση για την εκτέλεση της παραγγελίας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ η επιστροφή των προϊόντων ή της προκαταβολής/εξόφλησης που έχει δοθεί για την προπαραγγελία τους.
Chat with us on Messenger